maandag 11 augustus 2014

Student laat fietsendief serieus schrikken: "Ik weet waar je woont!"

Een student die al verschillende keren slachtoffer werd van een fietsdiefstal, heeft zijn dief even doen schrikken. Hij had zijn tweewieler namelijk uitgerust met een volgsysteem, waardoor hij het adres van de dief kon achterhalen. Hij schreef de onverlaat een brief die nu viraal gaat.

Een fietsenbedrijf plaatste de hilarische brief op Twitter. Het slachtoffer laat de dief weten dat hij gefilmd is door CCTV aan het station en dat hij een volgsysteem installeerde in het kader van de fiets. Wij willen u hieronder de grappige brief niet onthouden. 

Beste fietsendief,

"Fantastisch! Ik heb je aandacht. Hoi, jij hebt gisterenavond mijn fiets gestolen. Ik geef toe, in het begin was ik redelijk kwaad, maar dan realiseerde ik me dat je gezicht gefilmd is aan het station. En wat je misschien ook niet wist, is dat het niet de eerste keer is dat mijn fiets gestolen werd, dus ik heb een volgsysteem in het kader geplaatst."

"Spijtig genoeg voor jou weet ik dus waar je woont''. Maar beste fietsendief, je moet dit niet als een dreigement zien, je zal wel je redenen hebben gehad voor de diefstal. Toch wil ik mijn fiets terug. Als je de fiets voor het einde van de week terugbrengt, ga ik er niet mee verder. Indien niet, dan mag je een bezoekje van de politie verwachten. Voor het geval je meer dan een fiets gestolen hebt: die van mij is de grijze Giant! Nog een prettige dag toegewenst!"


Bron: www.hln.be

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen